Planning, tijdsregistratie en HR Management voor de retail sector
Zorgt voor optimale dienstroosters, biedt correcte tracking, monitoring, registratie en evaluatie van tijdgegevens.

Totaaloplossing die goedkoper is dan een losse verzameling externe pakketten

Future proof producten van een absolute voorloper in innovaties

Een fijne gebruikerservaring met een eenvoudige en efficiënte single user interface

Altijd performante oplossingen: minder repetitief werk en meer tijd voor meerwaarde

Service- en kostenefficiënte personeelsplanning, zowel voor als achter de schermen
Tobacube Retail voert geheel automatisch het complexe proces uit voor het maken van optimale personeelsplanningen. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de diverse bedrijfsvariabelen die bij de implementatie zijn vastgelegd, maar ook van bedrijfs- en volumegegevens die op de dag zelf zijn vastgelegd. Over flexibiliteit gesproken...
Hoe complex de situatie ook is, onze oplossingen zijn altijd performant voor onze klanten. De winst: minder repetitief werk en daardoor meer tijd voor werk met meerwaarde. Zo kan de store manager zijn of haar strategie effectief afstellen op de doelstellingen van het bedrijf, de verwachtingen van de klanten en de carrièrebehoeften van de werknemers.
Eén van de modules binnen Tobacube Retail zorgt ervoor dat functiebeschrijvingen en competenties voor iedereen onmiddellijk toegankelijk zijn en vlot kunnen worden bijgewerkt. Het competentiebeheer wordt aldus een middel voor de verdere ontwikkeling, prestatiemeting en functionering van elke medewerker.